SalesLEader.pl zarządzanie relacjami handlowymi
strona główna > Baza Wiedzy > 5. Korzyści i potrzeby kupca oraz techniki ich przedstawiania

Baza Wiedzy - Korzyści i potrzeby kupca oraz techniki ich przedstawiania

wstecz


Opis sekcji serwisu:

  • Niniejsza sekcja prezentuje i omawia techniki Ukazywania Korzyści z zakupu oferowanych produktów, towarów, czy usług, użyteczne w celu rozbudzenia zapału potencjalnego Kupca do zakupu.

Omówienie szczegółowych tematów:


1. Prezentacja Technik Ukazywania Korzyści (pokaż...

2. Reakcje potencjalnego Kupca na techniki Ukazywania Korzyści  (pokaż...)

3. Piramida potrzeb według Abrahama Maslow (pokaż...)

  • Skuteczność poszczególnych technik zależy od sytuacji oraz charakterystyki Kupca. Ars Alternativa prowadzi na bieżąco badania nad skutecznością powyższych technik, starając się zwiększyć efektywność proponowanych przez Aplikację Sales Leader porad i wskazówek. Wnioski z prowadzonych badań są na bieżąco wdrażane w formułach Sztucznej Inteligencji, stojącej za Aplikacją Sales Leader.

Zasoby wiedzy dotyczące powyższego tematu są dosyć obszerne.
Może to powodować trudności w ich wykorzystaniu.

Wskazówki o tym, w którym momencie i jak je skutecznie wykorzystać
w stosunku do konkretnego Kupca i konkretnej sytuacji
podpowie Państwu Sztuczna Inteligencja Aplikacja Sales Leader!



Niniejszy serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatność i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij