Ocena możliwości porozumienia

wstecz

e-Usługa Aplikacji Sales Leader jest dostępna odpłatnie
Tym niemniej, przekonaj się, jak wiele korzyści możesz dzięki niej osiągnąć. Zaczynają się od kwoty ponad 35 tysięcy złotych
Spójrz na ich wstępne oszacowanie
Zarejestruj się i korzystaj przez 7 dni za darmo


Zwróć uwagę na:
  • Właściwy moment na dokonanie sprzedaż nie musi jeszcze w pełni gwarantować sukcesu. Co będzie bowiem, jeżeli mimo dobrej woli obydwu stron, nie będzie istniała możliwość osiągnięcia obustronnie korzystnego porozumienia odnośnie warunków sprzedaży?
  • Dlaczego potencjalny Kupiec miałby kupować od sprzedawcy po cenie wyższej, niż cena, jaką ma dostępną u innego wiarygodnego dostawcy? Z drugiej strony patrząca na tą samą sytuację, dlaczego sprzedawca miałby sprzedawać oferowane przez siebie produkty, towary, czy usługi potencjalnemu Kupcowi po cenie niższej, niż kupują u niego z dużym zadowoleniem inni klienci, czy poniżej swoich kosztów wytworzenia?
  • Zanim sprzedawca skontaktuje się w sprzyjającej sytuacji z potencjalnym Kupcem w celu dokonania próby sprzedaży, powinien jeszcze sprawdzić, czy istnieje możliwość uzgodnienia obustronnie korzystnych warunków sprzedaży.
  • Uzgadniając warunki sprzedaży sprzedawca powinien brać pod uwagę fakt, że warunki sprzedaży to nie jest tylko cena. Rozmowy na temat samej ceny sprzedaży bez połączenia jej z rozmową o pozostałych warunkami sprzedaży mogą być dosyć trudne. Warunki sprzedaży to oprócz ceny także wysokość udzielonego upustu do ceny, termin płatności, czy ilość kupowanych produktów, towarów, czy usług. Rozmawiając tylko o cenie sprzedawca może oczekiwać, że będzie ona taka, jaką będzie chciała strona o większej sile przetargowej. Rozmawiając o wszystkich warunkach jednocześnie sprzedający ma większe szanse na osiągnięcie oczekiwanych warunków, dzięki możliwości ich negocjacji.

 PAMIĘTAJ:

Jeżeli nie istnieje dodatni obszar możliwego porozumienia odnośnie warunków sprzedaży między Sprzedającym i Kupcem nie podejmuj wówczas próby sprzedaży. Wszelkie rozmowy skończą się potencjalną frustracją stron i wzajemnym posądzaniem o złą wole. W efekcie zamiast sprzedaży, niepotrzebnie nadszarpniesz swoją handlową relację.

Jeżeli sytuacja sprzyja dokonaniu próby sprzedaży oraz istnieje dodatni obszar możliwego porozumienia wówczas masz szansę na dojście z Kupcem do porozumienia odnośnie warunków sprzedaży na obustronnie korzystnych warunkach. To ważne. Trudno budować dobrą i wieloletnią relację, kiedy jedna ze stron stale musi dokładać do interesu. Warunkiem dobrej współpracy Sprzedawcy z Kupcem są obustronne korzyści z transakcji kupna sprzedaży.


Zespół Serwisu Sales Strategy



Opis e-Usługi:

Niniejsza e-Usługa Aplikacji Sales Leader rekomenduje lub odradza Użytkownikowi przeprowadzenie próby sprzedaży do wskazanego potencjalnego Kupca w opisanej przez niego sytuacji przy wykorzystaniu analiz strefy targowej Sprzedawcy i Kupca oraz wielkości i struktury obszaru możliwego porozumienia pomiędzy nimi. Wyniki analiz są przedstawione w postaci Rekomendacji dalszych działań Sprzedawcy (dostępne dla Użytkowników Aplikacji Sales Leader):

1. Analityka przedmiotu rozmów
(pokaż...)
2. Strefa targowa Kupca (pokaż...)
3. Strefa targowa Sprzedawcy (pokaż...)
4. Obszar Możliwego Porozumienia (
pokaż...)
5. Rekomendacja
(pokaż...)


Korzyści z zakupu i wykorzystania e-Usługi...


Jeżeli jesteś zainteresowany, zarejestruj się i korzystaj zgodnie z bieżącą ofertą Aplikację Sales Leader
wyprobuj


Niniejszy serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatność i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij