Propozycja strategii sprzedaży

wstecz

e-Usługa Aplikacji Sales Leader jest dostępna odpłatnie
Tym niemniej, przekonaj się, jak wiele korzyści możesz dzięki niej osiągnąć. Zaczynają się od kwoty ponad 57 tysięcy złotych
Spójrz na ich wstępne oszacowanie
Zarejestruj się i korzystaj przez 7 dni za darmo


Zwróć uwagę na:
  • Będąc przekonanym o pojawieniu się właściwego momentu do podjęcia próby sprzedaży na podstawie przeprowadzonej analizy sytuacji oraz obszaru możliwego porozumienia, powinniśmy się zastanowić nad doborem skutecznej strategii sprzedaży.
  • Czy wystarczy rozmowa telefoniczna i sprzedaż przez telefon? Czy może lepiej umówić się na spotkanie sprzedażowe i w jego trakcie dojść do porozumienia? Co zrobić, jeśli nie dojdziemy do porozumienia w trakcie rozmowy telefonicznej, czy pierwszego spotkania sprzedażowego? Jakie warunki zaproponować, rozpoczynając rozmowy? Wybór przez sprzedającego procesu sprzedaży oraz kształtowanie oczekiwań przełożonych na temat jego przebiegu i oczekiwanych warunków sprzedaży jest równie ważne jak wykorzystywane przez sprzedawcę techniki sprzedaży.
  • Sytuacja oraz struktura obszaru możliwego porozumienia wpływają na kształt skutecznego procesu sprzedaży oraz jego oczekiwane wyniki. Zanim sprzedawca rozpocznie działania sprzedażowe, powinien zastanowić się nad skuteczną w danej sytuacji strategią sprzedaży.


 PAMIĘTAJ:


Przebieg procesu sprzedaży wydaje się być jedynie wynikiem jednostronnych działań sprzedającego.

Nic bardziej mylnego. Są one jedynie elementem, składającym się na jego końcowy efekt w postaci uzgodnionych warunków transakcji kupna sprzedaży oraz wzajemnej relacji z Kupcem.

Przebieg i wyniki procesu sprzedaży są wynikiem zderzenia, zależnych od sytuacji, strategii prowadzenia rozmów Kupca i Sprzedawcy oraz struktury obszaru możliwego porozumienia
.


Zespół Serwisu Sales Strategy



Opis e-Usługi:

Niniejsza e-Usługa Aplikacji Sales Leader dokonuje syntezy wyników analiz sytuacji oraz obszaru możliwego porozumienia w celu zarekomendowania sprzedawcy skutecznego procesu sprzedaży oraz przedstawienia jej oczekiwanych warunków. Wyniki analiz są przedstawione w postaci Propozycji strategii sprzedaży:

1. Optymalny proces sprzedaży i oczekiwane wyniki rozmów (pokaż...)
2. Propozycja otwarcia rozmów przez telefon (pokaż...)
3. Propozycja otwarcia rozmów na pierwszym spotkaniu sprzedażowym (pokaż...)
4. Propozycja otwarcia rozmów na drugim spotkaniu sprzedażowym (pokaż...)
5. Negocjacje i finalizacja rozmów (pokaż...)


Korzyści z zakupu i wykorzystania e-Usługi...

Jeżeli jesteś zainteresowany, zarejestruj się i korzystaj zgodnie z bieżącą ofertą Aplikację Sales Leader
wyprobuj


Niniejszy serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatność i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij