Szczegółowe wskazówki wdrożenia strategii

wstecz

e-Usługa Aplikacji Sales Leader jest dostępna odpłatnie
Tym niemniej, przekonaj się, jak wiele korzyści możesz dzięki niej osiągnąć. Zaczynają się od kwoty ponad 80 tysięcy złotych
Spójrz na ich wstępne oszacowanie
Zarejestruj się i korzystaj przez 7 dni za darmo


Zwróć uwagę na:
  • Rozbudzenie potrzeby dokonania zakupu u potencjalnego Kupca jest pierwszym krokiem działań Sprzedawcy. Im większa motywacja potencjalnego Kupca, tym łatwiejsza staje się później jego praca.  W kolejnym kroku Sprzedawca stara się powiązać korzyści płynące z zakupu oferowanego przez siebie produktu, towaru, czy usługi z potrzebami potencjalnego Kupca. Im mocniejsze przekonanie Kupca o unikalności i atrakcyjności oferty Sprzedawcy, tym większa jego skłonność do akceptacji oferowanych warunków sprzedaży
  • Sprzedający dokonuje rozbudzenia potrzeby dokonania zakupu u potencjalnego Kupca, wykorzystując techniki ukazywania korzyści. Potencjalny Kupiec zwykle zgłasza szereg zastrzeżeń i wątpliwości odnośnie prezentowanych korzyści. Zastrzeżenia i wątpliwości potencjalnego Kupca są okazją do nawiązania relacji, zdobycia zaufania oraz lepszego poznania jego potrzeb i problemów. Podejmując dialog z kupcem na temat zgłaszanych przez niego zastrzeżeń, Sprzedawca stara się doprowadzić do ich uchylenia i rozwiania jego wątpliwości.
  • Przed zakończeniem rozmowy z potencjalnym Kupcem odnośnie jego zastrzeżeń i wątpliwości warto upewnić się, że jego wątpliwości i obawy zostały rozwiane, wykorzystując zamknięcia próbne. Uzyskanie przekonania o rozwianiu wątpliwości kupca powinno skłonić Sprzedawcę do rozpoczęcia sprzedaży.
  • Sprzedający dysponuje kilkoma rodzajami narzędzi, mających nakłonić potencjalnego Kupca do zakupu:
- Szybkie metody sprzedaży mogą pozwolić zamknąć sprzedaż bez długotrwałych rozmów i negocjacji odnośnie jej warunków;
- Jeżeli wykorzystanie szybkich technik sprzedaży nie doprowadziło do akceptacji warunków Twojej oferty przez potencjalnego Kupca, możesz wykorzystać różne formy perswazji, wywierania wpływu, czy argumentacji, aby nakłonić go do ich akceptacji;
- Mając wciąż trudności w uzyskaniu zgody na Twoje warunki, możesz spróbować wykorzystać różne triki sprzedażowe i negocjacyjne, aby doprowadzić rozmowy do oczekiwanego zakończenia;
- Jeżeli także i triki nie przyniosą oczekiwanych decyzji potencjalnego Kupca, spróbuj wykorzystać techniki finalizacji rozmów by osiągnąć porozumienie na Twoich warunkach;
- Jeżeli okaże się, że wykorzystanie całego arsenału narzędzi wpływu na decyzje potencjalnego Kupca nie przyniosło oczekiwanych wyników, wówczas pozostają Sprzedawcy tylko negocjacje warunków sprzedaży.  Negocjacje znaczą tyle, że końcowe warunki sprzedaży będą dla Sprzedawcy mniej korzystne niż złożona na początku rozmów oferta otwarcia. Warto w takiej sytuacji wiedzieć, jak ustępować z warunków przedstawionych w swojej ofercie otwarcia, by wartość zmian była jak najmniejsza dla Sprzedawcy przy zachowaniu dużej satysfakcji potencjalnego Kupca.
  • Więcej informacji na temat technik ukazywania korzyści, zastrzeżeń potencjalnego Kupca, sposobów ich uchylania, dostępnych zamknięć próbnych, szybkich technik sprzedaży, techniki perswazji i wywierania wpływu, argumentacji, trików sprzedażowych i negocjacyjnych, technik finalizacji rozmów oraz negocjacji uzyskasz w Bazie Wiedzy Serwisu Sales Strategy.



 PAMIĘTAJ:


Ukazywanie korzyści oraz skuteczne uchylanie zastrzeżeń potencjalnego Kupca prowadzą do znacznego rozbudzenia u niego potrzeby dokonania zakupu oraz jednoczesnego zbudowania silnego przekonania o unikalności produktu i wyjątkowości oferty Sprzedającego.

W efekcie przeprowadzonych działań Sprzedawcy, potencjalny kupiec znajduje się w sytuacji dużej potrzeby dokonania zakupu oraz małej siły przetargowej w rozmowach. Jest to bardzo komfortowa sytuacja dla Sprzedawcy, której nie powinien on roztrwonić poprzez nierealistyczne żądania. Oferta otwarcia rozmów Sprzedawcy powinna nieść obustronne korzyści.

Znajdując się w tym punkcie, Sprzedawca powinien wykorzystać skuteczne techniki sprzedaży, wywołujące u potencjalnego Kupca oczekiwaną decyzję zakupową. Skuteczne techniki sprzedaży oraz pozostałe techniki wywierania wpływu nie mogą być wykorzystywane chaotycznie. Wszystkie mają swoje zadania do wykonania i są najbardziej skuteczne, jeżeli są wykorzystywane we właściwej sekwencji posunięć.


Zespół Serwisu Sales Strategy



Opis e-Usługi:

Niniejsza e-Usługa Aplikacji Sales Leader zawiera propozycje optymalnych w danej sytuacji technik ukazywania korzyści, oczekiwanych zastrzeżeń potencjalnego Kupca, sposobów ich uchylania, skutecznych metod perswazji i wywierania wpływu oraz dostępnych zamknięć próbnych, szybkich metod sprzedaży, argumentów, trików sprzedażowych i negocjacyjnych, technik finalizacji rozmów oraz sposobów prowadzenia negocjacji i zasad ustępowania z zajmowanej pozycji:

1. Sugerowane techniki ukazywania korzyści (pokaż...)
2. Oczekiwane zastrzeżenia Kupca (pokaż...)
3. Uchylanie zastrzeżeń Kupca (pokaż...)
4. Zamknięcia próbne i sygnały zakupu (pokaż...)
5. Szybkie techniki sprzedaży
(pokaż...)
6. Perswazja, wywieranie wpływu i manipulacje (pokaż...)
7. Argumentacja (pokaż...)
8. Triki sprzedażowe i negocjacyjne (pokaż...)
9. Techniki finalizacji rozmów (pokaż...)
10. Negocjacje i zasady ustępowania (pokaż...)


Korzyści z zakupu i wykorzystania e-Usługi...

Jeżeli jesteś zainteresowany, zarejestruj się i korzystaj zgodnie z bieżącą ofertą Aplikację Sales Leader
wyprobuj


Niniejszy serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatność i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij