Korzyści z zakupu e-Usług Aplikacji Sales Leader

wstecz

Dlaczego warto zakupić dostęp do Aplikacji Sales Leader?
Poniżej wskazaliśmy główne korzyści użytkowników Aplikacji Sales Leader. Więcej informacji na temat korzyści znajdą Państwo w ramach ich opisu, towarzyszącego informacjom na temat indywidualnych e-Usług.

Poniższa informacja nie jest tylko informacją marketingową, mającą nakłonić Państwa do zakupu e-Usług Aplikacji Sales Leader. Podana w tabelach informacyjnych poszczególnych e-Usług, opisanych w ramach punktu 5 poniżej, wartość szacowanych Państwa korzyści z wykorzystania Aplikacji Sales Leader nie jest zobowiązaniem, ani ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego ze strony Aplikacji Sales Leader i jej właścicieli do ich osiągnięcia w ramach e-Usług świadczonych przez Aplikację Sales Leader. Zapraszamy do zapoznania się z założeniami, leżącymi u podstaw kalkulacji Państwa korzyści (Pokaż więcej... ).

Każda z wymienionych poniżej Państwa korzyści to są rzeczywiste pieniądze, jakie mogą pojawić się na Państwa rachunku, dzięki umiejętnemu wykorzystaniu oferowanych e-Usług:
1. Obniżenie kosztów sprzedaży dzięki eliminacji prób sprzedaży, mających niewielkie szanse powodzenia
Eliminacja takich prób sprzedaży prowadzi do obniżenia kosztów sprzedaży w firmie, z których można wymienić: koszty reprezentacji, paliwa, materiałów marketingowych, materiałów biurowych, koszty połączeń telefonicznych, zakwaterowania, czy usług obcych. Są to rzeczywiście zaoszczędzone w firmie pieniądze, które mogą zostać wydane w bardziej rozsądny sposób.
2. Wzrost marży brutto sprzedaży w wyniku wykorzystania skutecznych w danej sytuacji strategii sprzedaży
Aplikacja Sales Leader działa jak mentor pracy sprzedawcy, pomagający zwiększyć skuteczność jego działań poprzez doradztwo w zaprojektowaniu i wdrożeniu skutecznej w danej sytuacji strategii sprzedaży. Wykorzystywanie skutecznych strategii sprzedaży powinno prowadzić do podniesienia w średnim horyzoncie czasowym rentowności sprzedaży bez uszczerbku dla wzajemnej relacji z kupcem.
3. Dodatkowa sprzedaż wynikająca z wykorzystania czasu pracy sprzedawcy, powstałego wskutek zaniechania prób sprzedaży w wątpliwych okolicznościach
Wolny czas, jaki pojawia się w grafiku sprzedawcy, dzięki zaniechaniu pozbawionych sensu prób sprzedaży, może zostać przez niego wykorzystany na przeprowadzenie kolejnych prób, mających o wiele większe szanse powodzenia. W efekcie, sprzedawca ma możliwość doprowadzenia do zwiększenia swojej sprzedaży.
4. Poprawa wzajemnej relacji z klientami
Logika doradztwa Aplikacji Sales Leader zakłada zmianę charakteru współpracy z klientem z handlarza na zaufanego długoterminowego dostawcę. Handlarz jest skupiony na wyszukiwaniu wysoce rentownych transakcji kupna sprzedaży, które z racji działania rynku nie mają szansy utrzymania się w dłuższym okresie czasu. Długoterminowy dostawca czerpie stałe zyski z relacji z kupcem wskutek dostępu do wielu niejawnych publicznie informacji na jego temat, pozwalających na wspólne poszukiwania rentownych, obustronnie korzystnych transakcji kupna sprzedaży. Zaufany dostawca nie ponosi w efekcie znaczących kosztów akwizycji nowych klientów i nowych transakcji.
5. Poniżej zamieszczono linki do stron, opisujących korzyści z zakupu i wykorzystania poszczególnych e-Usług Aplikacji Sales Leader:
Informacje na temat korzyści, płynących z zakupu poszczególnych e-Usług, zawierają także opis założeń, wykorzystanych na potrzeby ich oszacowania. Racjonalne założenia definiują racjonalne oczekiwania.

5.1 Analiza sytuacji pod kątem sprzedaży ( pokaż więcej... ) - e-Usługa jest dostępna za darmo
5.2 Ocena możliwości porozumienia ( pokaż więcej... )
5.3 Propozycja strategii sprzedaży ( pokaż więcej... )
5.4 Szczegółowe wskazówki wdrożenia strategii sprzedaży ( pokaż więcej... )


Niniejszy serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatność i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij